Wat is Google Tag Manager en waarom moet je het gebruiken? Als je een website hebt, is het belangrijk om bezoekersstatistieken bij te houden. Google Analytics is hiervoor een veelgebruikte tool, maar als je meerdere trackingcodes wilt implementeren, kan dit ingewikkeld worden. Gelukkig is er Google […]

Google Analytics instellen op mijn website Er zijn verschillende redenen waarom het gebruik van Google Analytics een goed idee is voor je website: Je kunt zien hoeveel bezoekers je website heeft, waar ze vandaan komen en welke pagina’s ze bekijken. Je kunt inzicht krijgen in het […]

Het is van cruciaal belang om doelen op je website te meten om de effectiviteit van je website en online marketinginspanningen te beoordelen. We hebben in de vorige blogs kunnen lezen wie onze doelgroep is en hoe we een effectieve landingspagina maken. Dit konden we doen […]

    Een goede landingspagina kan van groot belang zijn voor het succes van je website. Nu wij in de vorige blogs bepaald hebben wie onze doelgroep is en wat de ideale zoekwoorden zijn is het tijd om dit te verwerken in onze website. We willen […]

In de vorige blog kon u lezen dat er verschillende tools zijn om uw website te optimaliseren. Ik heb de tool SE Ranking uitgelegd en we gaan deze nu gebruiken om een Keywordonderzoek te doen. U wilt natuurlijk weten als u begint welke zoekwoorden voor u […]

Als u eindelijk weet wie uw doelgroep is dan moet u ze nog zien te bereiken. Hier zijn er een aantal slimme trucks voor. Google heeft namelijk meer dan 200 factoren die het welbekende algoritme bepalen om uw website te ranken. Natuurlijk kan u deze allemaal […]

Het bepalen van je doelgroep is een essentiële eerste stap bij het opzetten van een online marketingstrategie voor je bedrijf. Hieronder vind je een aantal stappen die je kunt volgen om je doelgroep te bepalen: Analyseer je huidige klanten: Kijk naar de kenmerken van je huidige […]

Zo maak je jouw website beter vindbaar Als ondernemer wil je natuurlijk niets liever dan meer klanten bereiken. Maar wat als je alles al goed voor elkaar hebt, maar de conversies blijven uit? Dan is het tijd om aan de slag te gaan met online marketing. […]